Contact
Openingstijden
- woensdag tot maandag
- 16:15 - 22:00
- Dinsdag gesloten
Veelgestelde vragen
Hoe werkt het betalen?
Je betaalt vooraf bij de balie.
Extra’s zoals speciale drankjes en soju bestellen en betaal je eenvoudig via de QR-code op tafel.
Zijn drankjes inbegrepen?
Ja! Frisdrank, tapbier en wijn zijn inbegrepen bij het All You Can Eat-menu.
Soju, mocktails en cocktails vallen hier niet onder en hebben een meerprijs. Zie de menukaart voor de prijzen van deze drankjes.
Mag mijn hond mee naar binnen?
Zijn er glutenvrije gerechten beschikbaar?
Hebben jullie vegetarische opties?
Is het vlees halal?
Onze kip- en visgerechten zijn halal. Al het overige vlees is helaas niet halal.
Hoe werkt het bestellen?
Is er een toeslag voor voedselverspilling?
Ja. Om verspilling tegen te gaan, rekenen we €2 per gerecht dat overblijft. Bestel dus bewust en geniet verantwoord. Je betaalt vooraf bij de balie. Extra’s zoals speciale drankjes en soju bestellen en betaal je eenvoudig via de QR-code op tafel.
Waar kan ik parkeren?
Is Bulgogi House bereikbaar met het OV?
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Je kunt betalen met pinpas, Maestro, Mastercard, VISA, V-Pay en contant geld. American Express accepteren we niet.
Kunnen we de rekening splitsen?
Kunnen we met een grote groep reserveren?
Ja! Onze tafels bieden plek aan maximaal 8 personen. Voor grotere groepen kunnen we tafels naast elkaar plaatsen, maar deze kunnen niet worden samengevoegd vanwege de ingebouwde barbecues.
Bel ons gerust op 053 303 3010 om te overleggen of te reserveren voor een grote groep.
Doen jullie iets speciaals voor verjaardagen?
Zeker! Laat het even weten bij je reservering, dan zorgen wij voor een feestelijk dessert moment. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
Kan ik bij jullie solliciteren?
Ja, leuk dat je interesse hebt! Stuur ons een mailtje of loop even binnen. We leren je graag kennen!